Nyitva: H-P 8-17 h, Szo 8-12 h
Gyakran ismételt kérdések
Mely településekre vállaltok kiszállást?
Általában 60 km-es körzeten belül dolgozunk, de egyéb igény esetén megbeszéljük a részleteket és megállapodunk a megrendelővel.
Mennyi a kiszállási idő?
A munkánktól függ, de igyekszünk mielőbb odaérni, természetesen előzetes egyeztetés után
Sürgősségi szervizt igényelhetek-e?
Igen, telefonos egyeztetés után megoldható.
Egyedi konfigurációt kérhetek-e?
Természetesen, ezért beszéljük meg vásárlás előtt, hogy milyen célra fogjátok használni a számítógépet, ez alapján adunk tanácsot, javaslatot, végül összeállítjuk a feladatnak megfelelő hardverigénnyel.
Termékrendeléskor kértek-e előleget?
Nem szoktunk előleget kérni a megrendelt termékre.
Hogyan történik a garanciális ügyintézés?
Amennyiben az általunk forgalmazott termék (pl. notebook vagy nyomtató) a garancia időtartama alatt meghibásodik, szakszervizbe küldjük.
Az üzletünkben összeállított számítógépeken a garanciális javítást mi magunk végezzük.
Biztosítási ügyintézéshez kérhetek-e szakvéleményt?
Igen, bevizsgáljuk a meghibásodott eszközt, majd a kiváltó okról kiállítjuk a szakvéleményt.