Gyakran ismételt kérdések

Mely településekre vállaltok kiszállást?

Általában 60 km-es körzeten belül dolgozunk, de egyéb igény esetén megbeszéljük a részleteket és megállapodunk a megrendelővel.

Mennyi a kiszállási idő?

A munkánktól függ, de igyekszünk mielőbb odaérni, természetesen előzetes egyeztetés után

Sürgősségi szervizt igényelhetek-e?

Igen, telefonos egyeztetés után megoldható.

Egyedi konfigurációt kérhetek-e?

Természetesen, ezért beszéljük meg vásárlás előtt, hogy milyen célra fogjátok használni a számítógépet, ez alapján adunk tanácsot, javaslatot, végül összeállítjuk a feladatnak megfelelő hardverigénnyel.

Termékrendeléskor kértek-e előleget?

Nem szoktunk előleget kérni a megrendelt termékre.

Hogyan történik a garanciális ügyintézés?

Amennyiben az általunk forgalmazott termék (pl. notebook vagy nyomtató) a garancia időtartama alatt meghibásodik, szakszervizbe küldjük. 
Az üzletünkben összeállított számítógépeken a garanciális javítást mi magunk végezzük.

Biztosítási ügyintézéshez kérhetek-e szakvéleményt?

Igen, bevizsgáljuk a meghibásodott eszközt, majd a kiváltó okról kiállítjuk a szakvéleményt.